Inbjudan till webbsändning i samband med Catenas rapporter

2019-04-12 kl. 08:00

Catena AB (publ) – noterade på Stockholm Nasdaq – bjuder in till webbsändningar i samband med rapporter. Aktieägare, analytiker och andra intresserade är välkomna att delta. Presentationerna, som hålls på engelska, följs via webb eller telefon och kommer att finnas tillgängliga tillsammans med tillhörande material på Catenas webbsida.

Klockan 09.30 den 26 april sker webbsändning för delårsrapporten januari-mars 2019, som offentliggörs klockan 14.45 den 25 april. Rapporten presenteras av VD Benny Thögersen och CFO Peter Andersson. Efter presentationen ges deltagare möjlighet att ställa frågor till bolagets VD och CFO.

Följ webbsändningen via länk: https://tv.streamfabriken.com/catena-fastigheter-q1-2019

Telefonkonferens: Sverige: +46851999383, UK:  +443333009270, US: +18446251570

David Silvesjö, IR/Finanscontroller
david.silvesjo@catenafastigheter.se