Christoffer Bööj ny Affärsutvecklare på Catena

Christoffer Bööj blir ny Affärsutvecklare på Catena – en central roll med stort fokus på nya affärer och projektutveckling som direkt stöttar bolagets fortsatta tillväxtstrategi.

2019-06-10 kl. 9:00

Christoffer kommer senast från en tjänst som Branch Manager på Goldbeck Scandinavia där han ansvarat för att bygga upp bolaget på den skandinaviska marknaden. Innan dess har han haft flera roller inom Logistics Contractor inom bland annat affärs- och fastighetsutveckling. I sin nya roll som Affärsutvecklare på Catena blir Christoffers huvudsakliga uppdrag att initiera och genomföra affärer och transaktioner av fastigheter samt driva projektutveckling – främst i regionerna Malmö, Helsingborg, Göteborg och Jönköping.

- Det är med glädje vi välkomnar Christoffer som med sin gedigna bakgrund och en god förmåga att bygga långsiktiga relationer med kunder och samarbetspartners ger oss ännu bättre förutsättningar att fortsätta utvecklas i enlighet med våra höga ambitioner, säger Catenas VD Benny Thögersen.

Christoffer tillträder tjänsten den 1 september.

Benny Thögersen, VD

Sofie Bennsten, Koncerncontroller, HR
sofie.bennsten@catenafastigheter.se

Prenumerera på rapporter och nyheter från Catena